Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    21 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Nabídka - 10.8.2018 18:51
Dohodou
Nabídka - 21.8.2019 08:44
36 400 Kč
Poptávka - 11.5.2016 20:22
Dohodou
Poptávka - 4.11.2020 11:07
Nabídněte
Nabídka - 12.7.2017 12:28
33 333 Kč
Nabídka - 2.6.2019 12:55
Zdarma
Nabídka - 2.6.2016 11:43
Dohodou
Nabídka - 7.5.2016 23:49
120 Kč
Nabídka - 14.9.2023 20:10
Dohodou
Nabídka - 29.2.2024 19:48
Dohodou